Vaga de Bilingual Operations Supervisor (English) (LKD) em São Paulo - SP - Teleperformance
Veja a descrição da vaga e candidate-se!
Bilingual Operations Supervisor (English) (LKD)
Postada em 21 de outubro de 2024IDENTIFICADOR ÚNICO DA VAGA: -O9kbupLxWoTAOaJfMWb
Quem somos
Nós somos uma família de + de 410 mil colaboradores que trabalham todos os dias para fazer a diferença na vida de milhões de consumidores! Há mais de 40 anos conectamos as principais marcas e seus consumidores ao redor do mundo! Bilhões de interações únicas, essa é a TP.
Venha fazer parte desse time! Juntos, a cada interação, vamos fazer do mundo um lugar melhor!
Aqui na TP, nossos Agentes de Atendimento são Experts em Interação. Afinal, ajudam milhares de consumidores todos os dias, ouvindo, resolvendo, engajando, e surpreendendo a cada interação.
Porque trabalhar aqui
Você já pensou em fazer parte de uma das maiores empresas do mundo?
Já pensou em representar grandes marcas de vários seguimentos e muitas delas são as que mais crescem no mercado? Gosta de tecnologia e inovação?
E ainda ter plano de carreira com possibilidade de crescimento antes mesmo de completar 6 meses de empresa.
Venha fazer nosso processo seletivo!
#VEMSERTP!
Empresa
Localização
Contrato
CLT
Remuneração
a combinar
Ramo de Atuação
Suporte/Atendimento ao Cliente
Benefícios
a combinar
Descrição
🔅 Career Opportunity at Teleperformance 🔅
Bilingual Operations Supervisor❗
Are you passionate about developing talent and looking for an opportunity to
positively impact team performance?
Teleperformance is looking for an Operations Supervisor to join our team in
Lapa/SP!
Requirements
Proven experience as a Customer Service Supervisor, preferably in a Call Center
environment.Experience with Social Media preferred for an integrated approach to
customer service.Mastery of Call Center Operational Indicators, with the ability
to analyze and optimize results.Intermediate/advanced knowledge of the Office
Package is desirable.Availability to work in person in Lapa/SP.Advanced or
fluent English.
Responsibilities:
Lead and motivate service teams to ensure excellence in the service provided.
Monitor and analyze performance indicators, identifying opportunities for
improvement.Provide support and guidance to employees, promoting a collaborative
and productive work environment.Collaborate with other areas to implement
integrated service strategies.Stay up to date on leading best practices and
trends in the customer service industry.
If you are an inspiring, results-oriented leader and are ready to be part of a
leading company in the sector, send your resume to us and be part of
Teleperformance, where opportunities for growth and success are always present!
NOTE: THIS VACANCY IS ALSO FOR PEOPLE WITH DISABILITIES
#VemSerTP #Gestãodepessoas #Callcenter #Supervisor#TPEvolution
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