Vaga de Bilingual Quality Monitor (English) (SPTF) em São Paulo - SP - Teleperformance

Veja a descrição da vaga e candidate-se!

Bilingual Quality Monitor (English) (SPTF)

Postada em 27 de novembro de 2024
IDENTIFICADOR ÚNICO DA VAGA: -OCjCGx8abP_O6cN9Ahi

Quem somos
Nós somos uma família de + de 410 mil colaboradores que trabalham todos os dias para fazer a diferença na vida de milhões de consumidores! Há mais de 40 anos conectamos as principais marcas e seus consumidores ao redor do mundo! Bilhões de interações únicas, essa é a TP. Venha fazer parte desse time! Juntos, a cada interação, vamos fazer do mundo um lugar melhor! Aqui na TP, nossos Agentes de Atendimento são Experts em Interação. Afinal, ajudam milhares de consumidores todos os dias, ouvindo, resolvendo, engajando, e surpreendendo a cada interação.
Porque trabalhar aqui
Você já pensou em fazer parte de uma das maiores empresas do mundo? Já pensou em representar grandes marcas de vários seguimentos e muitas delas são as que mais crescem no mercado? Gosta de tecnologia e inovação? E ainda ter plano de carreira com possibilidade de crescimento antes mesmo de completar 6 meses de empresa. Venha fazer nosso processo seletivo! #VEMSERTP!
Localização
Contrato
CLT (Efetivo)
Remuneração
a combinar
Ramo de Atuação
Suporte/Atendimento ao Cliente
Benefícios
a combinar
Descrição
🔅 Career Opportunity at Teleperformance 🔆 Bilingual Quality Monitor (English)❗ Are you passionate about ensuring excellence in customer service and looking for an opportunity to make a difference? Teleperformance is looking for a Bilingual Quality Monitor to join our team in Lapa/SP! Requirements: * Proven experience as a Quality Monitor, preferably in a Call Center environment. * Experience with Social Media preferred to ensure a comprehensive approach. * Mastery of Call Center Operational Indicators and familiarity with quality methodologies. * Intermediate/advanced knowledge of the Office Package is desirable. * Availability to work in person in Lapa/SP. * Advanced or fluent English. * Responsibilities: * Carry out quality monitoring to ensure compliance with service standards. * Identify areas for improvement and provide constructive feedback to agents. * Analyze data and trends to identify opportunities for improvement. * Collaborate with multidisciplinary teams to implement improvements in care processes. * Stay up to date on quality monitoring best practices and market trends. If you are proactive, have a critical eye for details and are ready to be part of a team committed to excellence, send your resume to us and join Teleperformance on this journey of success and growth! NOTE: THIS VACANCY IS ALSO FOR PEOPLE WITH DISABILITIES #VemSerTP #Social Media #Quality Monitoring #Teleperformance
Compartilhe essa vaga: